Voor welke uitdagingen staat de financiële administratie binnen een overheidsinstelling?

Als specialist in financieel administratieve software voor overheidsinstellingen worden tijdens deze informatiesessie handvatten aangereikt in functie van de modernisering van de boekhouding. De nadruk ligt op de verlaging van de werkdruk in de administratie via verregaande digitalisering.

Thema's zijn:

  • de begrotingsboekhouding en de rapportering
  • de digitalisering van het proces van bestelaanvraag tot betaling
  • het gebruik van workflows voor de goedkeuring van e-invoices
  • de inzet van een boekhoudrobot voor de automatische boekhoudkundige verwerking van inkomende facturen
  • sneller rapporteren met gebruik van een rapportage-omgeving op maat van de overheid.

Interesse? Meld u hier aan

Extra informatie
Gelieve mij te contacteren voor een infosessie op een andere datum en/of locatie

Praktische informatie

Datum: 
dinsdag 09/04/2019
Doelgroep: 
leidinggevende ambtenaren
Locatie: 
Bischoffsheim Business Center - Bischoffsheimlaan 36 - 1000 Brussel (gelegen in hartje Brussel, wandelafstand: 2 min naar Kruidtuin - 2 min naar Financietoren - 3 min naar Madou - 10 min naar Kunst-wet - 15 min naar Centraal of Noord station - 15 min naar Schuman - 15 min naar Park - 15 min naar Europese wijk - 20 min naar Troon)
Prijs: 
kosteloos
Uurregeling: 
09:30 tot 17:30
Praktisch: 
infosessie duurt ong. 2 uur; keuze tussen sessie die start om 09:30, om 11:30, om 13:30 of om 15:30
Voor info: 

bel 03 860 44 05 of mail naar info@axi.be